چگونه برای درمان خارش چشم ها در بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای درمان خارش چشم ها در بیماری مزمن کلیه

واقعا می دانیم هر گونه علائم از بیماری مزمن کلیه را تحت تاثیر قرار کیفیت زندگی بیماران و بیماران همیشه در مورد ایمنی و اثر بخشی درمان با توجه به نگران کرده است. برخی از بیماران از خارش چشم شکایت دارند، ما به دنبال به در مورد چگونه به درمان به طور طبیعی و به طور موثر یاد بگیرند.

دیابت و فشار خون بالا علل اصلی بیماری های چشم و از دست دادن بینایی است. اگر بیماری مزمن کلیه خود را در نتیجه هر یک از این شرایط به مشکلات چشم خود را در معرض خطر باشد. برخی از شایع ترین مشکلات چشم که در بیماران مبتلا به CKD رخ می دهد رتینوپاتی، کاتاراکت و گلوکوم، که می تواند خارش چشم ها و دیگر مشکلات چشم شود. فشار خون بالا و دیابت؟ با دکتر آنلاین در مورد شرایط خود صحبت کنید خوش آمدید.

با توسعه این بیماری، کلیه های آسیب دیده می تواند فسفر اضافی را حذف کنید از بدن، در حالی که بیش از فسفر در خون می تواند خارش پوست شود.

اگر شما خارش چشم ها، مدیریت بیماری هایی مانند دیابت و فشار خون بالا، نه تنها برای سلامت کلیه ها، بلکه از سلامت چشمان شما مهم است. دستورالعمل دکتر خود در مورد رژیم غذایی و ورزش دنبال کنید، داروهای خود را به عنوان توسط تجویز دکتر شما توصیه می شود که شما سیگار می کشید، لطفا ترک سیگار سیگار کشیدن یک عامل خطر اضافه برای آب مروارید و آب سیاه است.

با این حال، اگر چشم خود را خارش، خارش پوست هر چیزی برای انجام با CKD، مهم ترین چیز شما می توانید انجام دهید این است درمان کلیه به عنوان یک کل. درمان های طب چینی معمولا در کلینیک برای درمان CKD از ریشه های تعمیر آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه استفاده می شود. درمان بدن به عنوان یک کل، برای اولین بار، به منظور بهبود گردش خون با گسترش عروق خونی و از بین بردن استاز خون و کمپلکسهای ایمنی از بدن، پس از بهبود کارکرد کلیه توسط ضد التهاب، ضد انعقاد، تخریب، ترویج تکثیر DNA از سلول های آسیب دیده و فراهم آوردن مواد مغذی ذاتی کلیه ها. تجربه بالینی نشان می دهد که علائم و نشانه های بیماری مزمن کلیه به طور طبیعی با افزایش عملکرد کلیه تحت درمان، نارسایی کلیوی نیز می تواند به طور موثر جلوگیری کرد.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیوی مزمن، درمان بیماری های کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 315
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: